Asmi, minulla on vain ollut hiljaisia päiviä, jolloin olen miettinyt kaikenlaista pientä, jolloin en kerkiä olla niin aktiivinen. Pidän minä sinusta. :)

Tänään oli aika kiva päivä. Asiat sujui sujuvasti. Oli mukavaa. Varsinkin kun minulla on pieni muistikirjaseni, mitä saan täytellä aina joskus, se on kivaa! Se kun ei ole kivaa kun unohtaa tärkeitä asioita mitä piti mainita, taikka sanoja jotka on löytänyt uudelleen. Paitsi aluksi koulussa oli hivenen yksinäistä, kun millas ja jenni oli pois kotona. Minun piti olla liikallakin tavallaan yksin, vaikka iina kehuikin nauruani(nojoo, ei tavallaan kehunut, sillä nauruni on ärsyttävää hähähähähähää:tä, hän taisi kehua kun olen niin iloinen), mutta oven takana kuitenkin maalattiin... Liikan jälkeen odotin äikkäluokkien käytävällä yksin. Toivoin salaa että heli tai joku tulisi hakemaan minut pois ja niin tapahtui!(niin, tiedän, äskeinen on tavattoman typerästi kirjoitettu, mutku). Arvatkaa olinko kauhean iloinen! Heli ja asmi työ ootte ihanii :) .

Kohta täytyy mennä pitämään muksuille nelkkaa, leivotaan runebergin torttuja, tai no piirakkaa. Tanssimaan en välttis lähe, koska jenni on sairas? Eikä äitiä innosta kuskaaminen.

Minulla oli muutes tänään violetti huivi kaulassa. Se on kiva.