En minä oikeastaan haluaisi, että tekisit saman lopputyön kuin minä, mutta oikeastaan ei haittaisi. Minä kuitenkin keksin tuon ensin. Mutta ei saa omiakkaan liikaa. Sovitaan että jos minä onnistun hyvin, niin sitten sinäkin saat. Jep olen kauhea murmeli. Minkä voi kun luonne on niin ilkeä ja olevinaan. Ei voi mitään. Ja minä tykkään että olen välillä niin ilkeä.

Haluaisin puhella yhden kanssa, mutta vaikuttaa että olet vihainen ja tympääntynyt. En kyllä tiedä, miltä kaikilta minä vaikutan.  Mutta muistakaa ihmiset, jos naksuttelette liikaa sormianne, ne tippuvat vanhoina pois! Niin se on. Kannattaako?

Pikku siskon ystävä on ihana! Antoi minulle eilen vanhan poninsa. Ponilla on rullaluistimet jalassa, oikein makean näköinen. Äsken siivosin gerbsujen häkin, sitä aiemmin kävin katsomassa heppoja. Saatan mennä katsomaan elokuvia. Siistiä kun tänään tuleekin Viiltäjä(from hell), jonka luulin jo näkyneen. Käsken veljen nauhoittaa minulle. Kenkimisiin!