Hammaslangasta pidän, koska sitä on ollut 50 m, mutta se on ollut kauan meillä ja olen alkanut käyttämään sitä. Eli on jännittävää vetää narua, kun ei tiedä milloin se loppuu. Vähänkö saatan suuttua jos jollakulla muulla loppuu lanka eikä minulla.

Olen lankatöissä tehnyt minttusuklaa mattoani. Tykkään kovasti, tahtoisin päästä taas pian tekemään sitä. Olen mittinyt, että voisinkohan laittaa pieniä rusetteja päätyihin. Ajatus viehättää minua kovin.

Olin tänään hirveän vähällä ostaa rinkeleitä. Vaikka ne ei oliskaan kauhean maukkaita. Mutta en sittenkehdannutkaan kun Millaksen isosisko oli vieressä. Seuraavalla kerralla. Esitin tänään paimenpoikaa pääsiäiskuvaelmassa. Oikeasti opetuslasta. Oli siistiä työntää aasia, jolla istui jeesus.

Odotan innolla kuviksen lopputyöni aloittamista. Pitää saada se poni. Kävin tänään halpahallissa kinumassa poneja myyntiin. Saa nähdä tehoaako. Ärrälle luvattiin ens keskariksi poneja tulevan, uusia.

Ostan pääsiäiseksi suklaamonia monta. Äiti saa piilottaa minulle ainakin yhden. Huomenna laitan kevät takin päälle ja tennarit jalkaan. Ihana kevät, koiraltakin saa pestä tassuja joka välissä. Kuikelis.