On se kiva, kun sitä tulee hyvälle mielelle ihan kaikesta. No ei kaikesta. Mutta hymyä!

Minulle on tullut prinsessapienemmistäsuklaamunista jo 3 lumikkia, 2 tuhkimoa, 2 belleä, 3 prinssi of walesta, 2 philippiä, 2 tuhkimon miestä ja onko muita? Mutta huomaatteko ei ollenkaan hirvitötä tai aladdineita tai jasmineita! Minä voisin suutahtaa. Ne hirviöt on niin makioita, varmaan melkein kaikilla katkiaa aina se toinen jalka. Komioita. Teen niistä kuorista kauhian pitkän helminauhan. Niitä on pöytä pullollaan, annalla on muutes kaikki kyläläiset, ja inkaltaki puuttuu vaan kaksi.

Pitäisi tehdä nyt kaikkia mahollista, kun onhan kesä. Muttako ei muista ees kaikkia mitä pitää tehdä. Kieloja täytyy hakia nyt.

Mulla tuli muutes lintu ja kaksi hiirtä. Ariel voittaa ne kummatki.

Minä niin tykkään teistä myös, kiitos, kiitos.

Olen ihastunut nenääni, ei se haittaa vaikka se kipuaa ylöspäin. Olen ylpeä siitä.