Innostuin eilen illalla ja koristelin päiväkirjani aivan kauhian makiaksi! Kannet päällystin eri origami papereilla. Liimasin kauniita kuvia, tarroja, muisteja, pitsiä, kimalletta ja paljetteja. Se on ihana, harmi vaan kontaktimuovi laimensi värejä.

Tein muutes juhannuksen kunniaksi sukka taian, sen missä vasempaan jalkaan nurinpäin sukka ja unessa pitäis nähdä tuleva puoliso. Minä näin unta että mentiin äitin kanssa katsomaan sokiaa miestä ja tämän äiti keksi että minä tulen miehen vaimoksi. Sitte järkättiin häitä ja rakennettiin taloa eikä minulta kysytty mitään. Häät tuli, mutta minä tiputin miehen ratsailta ja hyppäsin portin yli vapauteen. Olikohan siinä se minun tuleva ukkoni? Tai sitte se oli se poika joka anto mulle pako hepan.

Harmittaa kun kaikki muut kerkiää jouja parhaat limsat ja minulle jää pahat. En minä kyllä limsasta kauhiasti välitäkkään. Mutta.