Aamulla olin vaikka kuinka kauan diakoniatyön järkkäämässä kirpparissa pöytää vahtaamassa. Tutun pöyässä olisi ollut ponitalli. Luotan liikaa kohtalooni. Luuloihin. Se eskariopetäti varasti sen. No ei, mutta kerkesi ennen minua. Osti sentään hyvitykseksi 7 eurolla lehtejä. :P Mutta minulla on rojua liikaa, yritän lohduttautua sillä.   Käytiin kirpparin jälkeen mummulla, saatiin narsisseja kukkapenkkiin.

Olen ihan kauhia! Unohdin yön ylitse Ursulani likoamaan saaviin! Toivottavasti se ei nyt ihan pökerry. Muistin pelastaa vasta´neljän aikaan, sattumalta. No, Ursula ei kyllä ollut saanut vettä pitkään aikaan, mutta kyllä se siltikin aikas huono juttu oli.

Katsoin eilen Viiltäjän. Voi, olen ihan päätä pahkaa ihastunut tuohon komissaarioon. Olisipa oikeassakin elämässä tuollaisia.

Harjoittelin kotsan koetta varten. Tein possunsuikaleista kastiketta, perunoita, salaattia ja marjakiisseliä. Toivotaan että maanantaina kaikki sujuisi hyvin.

Pitää mennä, fiiulla on asiaa.