Piti ruveta aamulla paistaan tippaleipiä. Ei olisi pitänyt tehdä kaksinkerteista annosta, niitä tuli ihan liikaa! Sitten olin koko ajan kärtynyt, kun oli niin kuuma ja vaikka mitä. Mitenhän meidän vappuhippojen käy? Ei suunnisteltukkaan eilen, kun leikittiin vain kolullla pallistoppista, tervapataa, munista, viirinryöstöä ja vaikka mitä. Pallistoppis on huippua! Onneksi meillä on tarpeeksi iso leikkimökki, joten meilläkin voi olla sitä. Jes.

Lisäksi haravoin äsken. Kohta mennään pappan haudalle ja mummua kahtoon. Olen syönyt liikaa niitä tippoja. Jos mummulle veisi osan?

Minulla ei ole oikein vielä kesätöitä. Ajattelin kyllä että jos ei tule, niin olen kotona ja teen kaikkia siistejä juttuja, mitä muuten ei kerkiäisi.

Ostin lauantaina muutes minun ponilleni paljetteja ja höyheniä. Toivottavasti se onnistuu! Luin muutes lauantaina kun olin lapsia ammaamassa Frankensteiniä. En ihan päässyt kirjan loppuun mutta melkein.

Ja nyhy, kun meidän simassa ei ole tarpeeksi rusinoita. Tai sitten ne löytyy kulhon pohjalta, kun kaikki on jo juotu. ehkä.